Staň sa obchodníkom
Predstav si, že hráš hru a si súčasťou špeciálnej misie. Misia Pátrači hľadá nových klientov a potrebuje tvoju pomoc. Nájdi ich a staraj sa o nich ako o vlastnú záhradku, ktorá ti prekvitá pred očami. Za tebou stojí stabilná firma, ktorá si váži snahu svojich hrdinov.
Poskytneme team najlepších obchodníkov, ktorí s tebou zazdieľajú svoje know-how a zaučenie v DeutschMann akadémii. Zvyšok je na tvojich superschopnostiach. Čím viac a väčších zákazníkov prinesieš, tým viac bodov (odmien) nahráš. Počet bodov je neobmedzený…ukáž nám svoje skóre.
Čo hľadáme?
- Ukončené SŠ vzdelanie
- Jeden cudzí jazyk na komunikačnej úrovni, aby si sa dohovoril po telefóne
- Základy práce s počítačom
- Chuť posúvať svoje limity
Čo ponúkame?
Finančné benefity
- Provízny systém odmeňovania
- Neexistujúci “strop” v platovom ohodnotení
- Odmeny za výkon/za výsledok firmy/pred Vianocami
- Vernostné za odpracované roky
Nefinančné benefity
- Podmienky pre kariérny rast
- 5 dní dovolenky navyše
- Zaučenie v DeutschMann akadémii
- Najmodernejšie technické vybavenie
- Neustále vzdelávanie (semináre, kurzy, školenia…)
- Firemné fitnesscentrum, stolný tenis, biliard
- Vecné odmeny – kalendáre, firemné predmety, tričká, lístky na koncerty…
- Grand prix hra – celoročná hra zamestnancov o super ceny
Ako vyzerá deň obchodníka?
07:50 hod.
08:00 hod.
11:00 hod.
14:00 hod.
16:45 hod.
Prichádzaš do práce a voláš prvému klientovi
- Prvý telefonát klientovi sa môže zdať náročný. Ak si klienta získaš a vybuduješ si s ním vzťah, už to ide ľahko.
- Po telefonáte mu posielaš prezentáciu.
- Na získanie 1 klienta potrebuješ urobiť priemerne 150-200 telefonátov. Čím viac klientov oslovíš, tým je väčšia šanca, že získaš zákazku.
Plánuješ si, kedy sa potenciálnym klientom pripomenieš
- Oslovil si klienta? Výborne. Tému a výsledok rozhovoru si zapíšeš a naplánuješ si dátum, keď mu zavoláš opäť. Môže to byť napríklad o 2 či 3 týždne.
Posielaš disponentom ponuky
- Telefonát bol úspešný. Klient ti poslal informácie k tovaru na prepravu.
- Túto ponuku preposielaš disponentovi.
Trénuješ s ostatnými
- Máš technickú poradu týkajúcu sa vylepšení v našom software, ktoré ti uľahčia prácu.
- Od disponenta zisťuješ, ktoré auto môže prepraviť tovar napríklad z Kolína do Bratislavy do zajtra do 18.00 hod.
- Podľa toho pripravíš cenovú ponuku pre klienta.
Pripravuješ cenové ponuky
- Urobíš si zoznam klientov, ktorých budeš kontaktovať na druhý deň ráno.
07:50 hod.
08:00 hod.
11:00 hod.
Prichádzaš do práce a voláš prvému klientovi
- Prvý telefonát klientovi sa môže zdať náročný. Ak si klienta získaš a vybuduješ si s ním vzťah, už to ide ľahko.
- Po telefonáte mu posielaš prezentáciu.
- Na získanie 1 klienta potrebuješ urobiť priemerne 150-200 telefonátov. Čím viac klientov oslovíš, tým je väčšia šanca, že získaš zákazku.
Plánuješ si, kedy sa potenciálnym klientom pripomenieš
- Oslovil si klienta? Výborne. Tému a výsledok rozhovoru si zapíšeš a naplánuješ si dátum, keď mu zavoláš opäť. Môže to byť napríklad o 2 či 3 týždne.
Posielaš disponentom ponuky
- Telefonát bol úspešný. Klient ti poslal ponuku a informácie k tovaru na prepravu.
- Túto ponuku preposielaš disponentovi.
14:00 hod.
16:45 hod.
Trénuješ s ostatnými
- Máš technickú poradu týkajúcu sa vylepšení v našom software, ktoré ti uľahčia prácu.
- Od disponenta zisťuješ, ktoré auto môže prepraviť tovar napríklad z Kolína do Bratislavy do zajtra do 18.00 hod.
- Podľa toho pripravíš cenovú ponuku pre klienta.
Pripravuješ cenové ponuky
- Urobíš si zoznam klientov, ktorých budeš kontaktovať na druhý deň ráno.
07:50 hod.
Prichádzaš do práce a voláš prvému klientovi
- Prvý telefonát klientovi sa môže zdať náročný. Ak si klienta získaš a vybuduješ si s ním vzťah, už to ide ľahko.
- Po telefonáte mu posielaš prezentáciu.
- Na získanie 1 klienta potrebuješ urobiť priemerne 150-200 telefonátov. Čím viac klientov oslovíš, tým je väčšia šanca, že získaš zákazku.
08:00 hod.
Plánuješ si, kedy sa potenciálnym klientom pripomenieš
- Oslovil si klienta? Výborne. Tému a výsledok rozhovoru si zapíšeš a naplánuješ si dátum, keď mu zavoláš opäť. Môže to byť napríklad o 2 či 3 týždne.
11:00 hod.
Posielaš disponentom ponuky
- Telefonát bol úspešný. Klient ti poslal ponuku a informácie k tovaru na prepravu.
- Túto ponuku preposielaš disponentovi.
14:00 hod.
Trénuješ s ostatnými
- Máš technickú poradu týkajúcu sa vylepšení v našom software, ktoré ti uľahčia prácu.
- Od disponenta zisťuješ, ktoré auto môže prepraviť tovar napríklad z Kolína do Bratislavy do zajtra do 18.00 hod.
- Podľa toho pripravíš cenovú ponuku pre klienta.
16:45 hod.
Pripravuješ cenové ponuky
- Urobíš si zoznam klientov, ktorých budeš kontaktovať na druhý deň ráno.
Kontakty získavaš cez:
- internú databázu – nájdeš v nej zoznam klientov, ktorých iní obchodníci už neoslovujú z rôznych dôvodov (nemuseli si napríklad „sadnúť“),
- internet – na internete nájdeš rôzne portály, na ktorých sa môžeš skontaktovať s potenciálnymi klientami,
- výstavy – návšteva výstav ti pomôže nadväzovať vzťahy s novými klientami, môžeš na nich získať cenné kontakty,
- existujúcich klientov - vďaka referencii od stáleho zákazníka jednoduchšie získaš nových klientov, hlavne tých, ktorí majú väzby na tvojich existujúcich klientov.
Viac zákazníkov = viac odmien pre teba
- S klientom si vytváraš kamarátske vzťahy. Občas mu zavoláš iba preto, aby si sa ho spýtal, ako sa má.
- Vďaka výborným vzťahom zákazník odporučí DeutschMann ďalším firmám.
Toto môže byť tvoj príbeh
TATJANA ŠIRILLA
Obchodníčka
Na Slovensku je ťažké byť iný
Som z Lotyšska. Po škole som bola zopár rokov v Anglicku na sezónnych prácach. Potom sa mi narodili 3 deti a s manželom sme sa presťahovali na Slovensko. Na začiatku som nevedela ani ceknúť po slovensky. Boli to ťažké časy.
Život sa mi otočil o 180 stupňov, keď som v meste uvidela auto s reklamou DeutschMann. Manžel ma presviedčal, nech si podám žiadosť o prácu, keďže cudzie jazyky ovládam. Tak som to skúsila.
Začiatky boli ťažké, ale vďaka trpezlivým nadriadeným a milým kolegom som to zvládla. Cítila som sa od začiatku dobre. Ľudia, ktorých som nepoznala, sa ku mne vždy správali veľmi milo.
Pracujem na pozícii obchodníčky. Čo som dosiahla, vie lepšie povedať môj šéf. Mám rada túto prácu. Pre mňa to už nie je len práca, ale súčasť života. Nikdy to nie je o tom istom. Každý deň ma niečo nové prekvapí a zároveň sa niečo nové naučím.